Vezérlés és csapágyak cseréje.
A BMW bizonyos motortípusaira sajnos jellemző az idő előtti
vezérműlánc nyúlás, illetve rosszabb esetben szakadás. Utóbbi nagyon
súlyos károsodással jár a motor számára, amit sok esetben csak a motor
teljes cseréjével lehet orvosolni. Leggyakrabban az N-es motorkódú, főleg
diesel motoroknál fordul elő. Motortípustól függően, bizonyos megtett km.
után mindenképpen javasoljuk a vezérlés állapotának ellenőrzését, illetve
szükség esetén a cseréjét, amihez a teljes csapágysor cseréje is
hozzátartozik. Ezen folyamat alkalmával mi minden esetben, gépműhelyben
bevizsgáltatjuk a forgattyús tengelyt is, ahol repedésvizsgálat mellett
egytengelyűséget is mérnek, illetve szükség esetén korrigálják is azt.
Szervizünk gyári alkatrészekkel, gyári előírások szerint végzi az egész
munkafolyamatot, szakembereink szakértelme és precizitása pedig
garantálja a minőségi javítást. Hívjon bizalommal.